Kluczowym elementem strategii KASTELL jest troska o najwyższą jakość obsługi klientów i wynikającą z niej satysfakcję ze współpracy z firmą. Dowodem tego jest zatrudnienie na stanowisku dyrektora serwisu Jarosława Świątka – menedżera, który posiada dwudziestopięcioletnie doświadczenie w obszarze serwisu technicznego maszyn czyszczących i systemów dozujących.

Sukces każdego dostawcy urządzeń czy technologii gwarantuje zarówno najwyższa jakość oferowanych przez niego produktów, jak i sprawność i kompetencje świadczonego im serwisu. Ten drugi bazuje na złożonym procesie, rozpoczynającym się od wdrożenia urządzeń, obejmującym ich obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną, a kończącym się na zapewnieniu klientom transparentnych informacji dotyczących świadczonych usług. By zrealizować te założenia, konieczne jest zagwarantowanie klientom możliwości ciągłego kontaktu z serwisem, dostępności oraz mobilności zespołu serwisantów oraz  zapewnienia koniecznych części zamiennych. Niezbędna jest także szeroka wiedza dotycząca obsługiwanych urządzeń oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technologicznych i dostarczanie dedykowanej wiedzy w formie szkoleń. 

Zdając sobie sprawę z tych wymagań zarząd firmy KASTELL zdecydował się na zatrudnienie na stanowisku dyrektora serwisu doświadczonego menedżera – Jarosława Świątka. Dołączył on do firmy w grudniu 2021 roku. Wcześniej, przez ponad dwie dekady, pracował w firmie Diversey Polska, gdzie zarządzał pracą serwisu w Polsce oraz krajach bałtyckich i bałkańskich. Firma Diversey dostarcza klientom nowoczesne produkty, systemy i usługi w zakresie sprzątania, mycia i konserwacji, oferując kompleksowe portfolio środków chemicznych, maszyn i doradztwa w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Jarosław Świątek, Dyrektor Serwisu, KASTELL

– Jestem otwarty na nowe wyzwania, które chcę realizować wykorzystując zdobyte do tej pory doświadczenie oraz wiedzę – przyznaje Jarosław Świątek. – Moim celem jest zapewnienie klientom KASTELL najwyższej jakości serwisu technicznego, bezpiecznej i satysfakcjonującej obsługi oraz pełnego wsparcia w wykorzystaniu maszyn do realizacji koniecznych zadań. Jestem pewny, że dzięki moim działaniom, KASTELL potwierdzi dobrą współpracę z aktualnymi klientami, zdobędzie przychylność i zaufanie kolejnych kontrahentów oraz umocni swoją markę.

KASTELL to znany na rynku, renomowany dostawca najwyższej jakości akcesoriów i urządzeń do zapewnienia i utrzymania czystości, w tym autonomicznych robotów sprzątających, dostarczanych pod marką KASTELL Robotics. Firma rozpoznawalna jest także dzięki dostarczaniu systemów do dezynfekcji dłoni, które można spotkać w największych sieciach handlowych, w bankach i firmach usługowych, ale także w niewielkich sklepach, zakładach kosmetycznych czy fryzjerskich i setkach innych placówek. Misją firmy jest udostępnianie klientom najnowocześniejszych rozwiązań pozwalających zapewnić czystość i higienę, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie.

– Parafrazując znane powiedzenie nie chodzi o to, by sprzątać dużo, ale o to, by sprzątać mądrze – mówi Paweł Maj, współwłaściciel firmy KASTELL. – Mądry sposób zapewnienia czystości i higieny zakłada zaś elastyczność, jaką dają maszyny i rozwiązania technologiczne. By zapewnić ją naszym klientom stawiamy m.in. na skuteczny serwis, który szybko i sprawnie będzie w stanie odpowiadać na ich potrzeby. W branży czystości, która w coraz większym stopniu się automatyzuje, będzie to miało coraz większe znaczenie. Stąd nasza decyzja, by pieczę nad tym obszarem powierzyć doświadczonemu menedżerowi, który rozumie wymagania, jakie dziś ma rynek, i potrafi im sprostać.

Cyfryzacja i automatyzacja w połączeniu z zagrożeniem pandemicznym odmieniły sposób funkcjonowania także w obszarze sprzątania i czystości. Nowe rozwiązania, wykorzystujące zdobycze technologiczne pojawiają się niemal każdego miesiąca. Firma KASTELL planuje w tym roku kilka premier ciekawych rozwiązań ułatwiających działanie w branży HoReCa i w obszarze utrzymania czystości. Wszystko zaś po to, by pozwolić klientom sprostać stojącym przed nimi wyzwaniom.