Klient * —Proszę wybrać opcję—Klient indywidualnyFirma
Imię i nazwisko zlecającego *
Nazwa firmy *
NIP *
Lokalizacja urządzenia *
Imię i nazwisko osoby do kontaktu *
Telefon *
Adres e-mail *
Nazwa urządzenia *
Numer seryjny *
Status urządzenia * —Proszę wybrać opcję—GwarancjaPo gwarancjiWynajem
Sposób dostarczenia i odebrania maszyny – proszę o wybranie opcji
Wysyłka do serwisu * —Proszę wybrać opcję—Odbiór kurierem w zakresie KastellDostawa kurierem w zakresie klientaDostawa własna w zakresie klienta
Zwrot po serwisie * —Proszę wybrać opcję—Zwrot kurierem w zakresie KastellZwrot kurierem w zakresie klientaOdbiór własny w zakresie klienta
Oryginalne opakowanie * —Proszę wybrać opcję—TakNie
Inne opakowanie * —Proszę wybrać opcję—PaletaKartonInne
Rodzaj opakowania *
Szerokość (cm) *
Długość (cm) *
Głębokość (cm) *
Waga (kg) *
W przypadku awarii akcesoriów proszę o wypełnienie poniższego zestawienia
Akcesoria
1.
Nazwa
Numer seryjny
2.
3.
Opis uszkodzenia lub oczekiwania dotyczące serwisu*
Dodaj zdjęcie ❌ ❌
❌
Adres wysyłki urządzenia: Serwis KASTELL, ul. Zachodnia 2, 55-330 Błonie
W przypadku wysyłki urządzenia, należy odpowiednio je zabezpieczyć (najlepiej spakować w oryginalne opakowanie) i dołączyć do przesyłki wydrukowany formularz. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Po spakowaniu urządzenia, wypełniony formularz należy przesłać na adres email: serwis@kastell.pl. Dane zostaną użyte do założenia zlecenia odbioru, jeśli taka opcja została zaznaczona lub urządzenie jest na gwarancji. Ewentualny koszt transportu będzie doliczony do usługi serwisowej. Serwis KASTELL nie ponosi kosztu przesyłek kurierskich, nadanych przez klientów. W razie pytań prosimy o informację mailową lub kontakt telefoniczny, bezpośrednio z KASTELL na numer tel. 71 356 70 35
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu reklamacyjnego Oświadczam, ze zapoznałem/zapoznałam się z polityką prywatności.